wtorek, 9 września 2014

Lubię To

Zły dzień. Takie też się zdarzają. Przychodzą niespodziewanie. Czasem też jest tak, że wszystko układa się pięknie, chodzisz uśmiechnięta(ty) a tu nagle jakaś mała błahostka, głupota psuje Ci humor...

Doświadczyłam dziś czegoś takiego.. dlatego na pocieszenie dla samej siebie powracam z serią fotograficzną. Tematyka jest w sumie prosta, choć można by przedstawiać ją na milion sposobów. "Lubię to", czyli po prostu rzeczy.. czynności, które najzwyczajniej w świecie.. lubię.

Wiem, że mogłam zrobić to lepiej.. zrobić więcej ciekawych ujęć.. urozmaicić to.. ale wpadłam na ten pomysł wczoraj. A dzisiaj muszę się z jakiegoś powodu uśmiechnąć. I być zadowolona chociaż z tego, że dodałam post i nie zaniedbuję Was. taa

Na początek.. książki. Bardzo lubię czytać i staram się.. robić to często ^^ 
Tutaj w dodatku w otoczeniu natury <3 p="">



\

No tak.. wygląda to dziwnie, że na ksiazki poświęciłam 4 zdjęcia.. a teraz rysunkowi tylko 1.. ale jak mówiłam.. mało czasu .. trochę chęci.. wena szwankuje :P

w każdym razie.. jeśli chodzi o tę pasję.. to raczej już zauważyliście, że lubię.. sztukę, rysowanie i tym podobne : )

I na koniec coś, co i dzisiaj mi się przyda i mnie uspokoi.
Muzyka <3 p="">
O tak.. duży zakres, ale skupiam się głównie na rocku, metalu, punku...
Czasem mam ochotę na coś spokojniejszego.. a czasem kiedy wszystko mnie wkurza, żeby się wyżyć włączam sobie norweski balck metal i nie przejmuję się tym, ze nic z tego nie rozumiem.. o tak <3 nbsp="" p="">

I piosenka:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!