czwartek, 24 lipca 2014

Summer Vibes: Pastel Flowers

W Polsce pogoda niezbyt optymistyczna, więc na blogu powracamy do słonecznych klimatów Chorwacji ;D

Miała być stylizacja a więc jest i to nawet w dwóch wersjach.
Chorwacja to ciekawy kraj. Tam pogoda potrafi być równie zmienna, co w Polsce z tą tylko różnicą, że ostatecznie jest gorąco. Tego dnia o poranku powiało chmury na niebie postanowiły zapłakać. Dlatego też założyłam luźną bluzkę z długim rękawem. Wiedząc jednak że niedługo może się ocieplić (albo wręcz.. zupalić :P ) pod spód założyłam kwiecisty top (a w drugiej wersji top w czarno-białe paski). W pierwszej wersji do topu dopasowałam równie kwieciste krótkie spodenki, natomiast przy czarno-białym postawiłam na tradycyjny jeans. Na koniec seledynowe trampki, w których przechodziłam pół wyjazdu. Aż sama byłam zdziwiona do jak wielu rzeczy można je dopasować!





Na koniec z widoczkiem w tle ;]
Ps.: więcej zdj z tego miejsca dodam w kolejnym poście


Ubrania:
Bluzka - Carry
Topy - Stradivarius
Spodenki w kwiatki - Cashe Cashe
Spodenki jeansowe - DIY
Trampki - Heavy Duty

2 komentarze:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!