poniedziałek, 21 lipca 2014

Summer Vibes: Alladynki i Ananasy

Wczoraj wróciłam z wyjazdu. Zmęczona dwudniową podróżą nie dałam już rady tutaj zajrzeć. Ale dzisiaj, kiedy już wypoczęłam wypadałoby się pokazać ; ) A więc jestem i to z dużą ilością materiału. Przez najbliższe um.. 2, 3 tygodnie możecie spodziewać wpisów głównie ze zdjęciami krajobrazów Chorwacji i strojów jakie tam nosiłam ; ]

No i tak na początek, żebyście nie zapomnieli jak wyglądam wrzucam moją facjatę i strój, który nosiam ostatniego dnia (zaczynam tak trochę od końca :P)

W taką pogodę czasami trudno dobrać odpowiedni strój, który zarówno nadaje się na plażę jak i na przechadzkę po mieście. Owego dnia wybrałam spodnie alladynki w niesamowite wzory (kupione na jakimś bazarze w Grecji). Do tego założyłam top w ananasy, który już znacie. Jeśli chodzi o buty, padło na wygodę, czyli japonki. Na koniec kapelusz do ochrony przed słońcem i gotowe ;]








Ubrania:
Kapelusz - Grecki Bazarek
Top - Tally Weijl
Spodnie - Grecki Bazarek
Bikini- Calzedonia
Buty -  Nike

1 komentarz:

  1. You look incredible in that pretty bikini. So amazing :)))

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!