wtorek, 1 lipca 2014

Miejskie Oblicza (2 lata bloga!)

No to co.. drugie urodziny bloga? Tak, tak, mamy już 1 lipca 2014. Ciekawe, że wytrwałam dwa lata c: tak samo rok temu pisałam, że cieszę się z prowadzenia bloga przez równy rok. Ciekawe ile razy jeszcze tak napiszę.. Zobaczymy.
Musze przyznać, że w tym 2014 roku trochę się opuściłam w prowadzeniu bloga. Olimpiada, egzaminy, bal, zajęcia, lenistwo... Teraz wakacje, potem liceum.
Pożyjemy zobaczymy ; ) A ja staram rozwijać się dalej.

Dzisiaj zdjęcia. Zrobiłam je kilka godzin temu w mojej uroczej i niepozornej mieścinie.. o tak :P

MIEJSKIE OBLICZA






4 komentarze:

  1. Skąd jesteś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przerabiaj tak tych zdjec (np. 3 zdjęcie) bo tracą swój urok. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Mnie ono się bardzo podoba. Szczególnie ta zieleń : )

      Usuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!