sobota, 7 czerwca 2014

Grey eyed girl

Co tam u mnie słychac?
Na początek jak zwykle śpiewka op tym jaka to jestem zajęta, która niestety ostatnio jest prawdziwa. Niby oceny zaraz wystawiają, niby ja nie mam się czym przejmować, ale mam ręce pełne roboty. Czemu? Tworzę (reżyseruję, nagrywam, ogarniam) razem z moją klasą filmiki parodiujące nauczycieli. Naprawdę mam z tym mnóstwo roboty. Wczoraj jeszcze miałam premierę przedstawienia ; ) (btw wyszło cudownie). A w międzyczasie coś zrobiłam sobie w kostkę i teraz tak troszkę kuleję.

Dopadły mnie jednak wyrzuty sumienia. Trzeba coś tu dodać i o sobie wspomnieć ;D
Myślę, ze to dobry moment na dodanie stroju sprzed.. hohoho.. kilku miesięcy albo i więcej ; )

Dzisiaj bez opisu, Popaczcie sobie :D





jakie to stare :P


+ na koniec taka mini metamorfoza. Byłam dzisiaj u fryzjera ; )

Dobranoc ; )

1 komentarz:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!