środa, 1 stycznia 2014

Wiosna w Styczniu

1 stycznia 2014!
Nareszcie pożegnaliśmy tę pechową 13 ^^ Niezmiernie się z tego powodu cieszę.
Co do 2014 to już dziś zgotował mi ciekawy obiekt do fotografowania. Popołudniu poszłam się przejść po ogrodzie. I co takiego tam odkryłam? Na klombie wśród krzaków, znalazłam również zakwitnięte żonkile! A to Ci dopiero widok :D Świat zwariował. Przyroda oszalała. Od kilku dni z resztą słyszę śpiew ptaków dobiegający gdzieś z koron drzew a prawie wszystkie rośliny na moim podwórku wyglądają jakby szykowały się do wiosennego przebudzenia. martwi mnie tylko, co się z tym wszystkim stanie jeśli jednak spadnie śnieg? : (

Tak - te zdjęcia naprawdę zrobiłam dzisiaj : ]





1 komentarz:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!