wtorek, 28 stycznia 2014

Winter Birds (Let's Fly Away)

Zimowe Krajobrazy, Zimowa Pogoda, no i te skrajnie niskie temperatury zmuszają mnie ostatnio do tworzenia bardziej zimowych stylizacji. Nigdy nie byłam fanką ubierania się na cebulkę. Chyba dlatego, że nie potrafiłam tego wszystkiego jakoś zgrabnie połączyć. W ogóle nie przepadałam za zimowymi ubraniami. Zauważam jednak, że zaczyna się to trochę zmieniać. Ostatnio pierwszy raz w życiu założyłam golf z własnej woli. I wyglądało to całkiem nieźle.

Strój, który dzisiaj wam pokażę również zawiera element, do którego długo nie mogłam się przekonać. Kamizelkę, którą założyłam, mama kupiła mi już ze dwa lata temu. Z początku nie za bardzo mi ona przypadła do gustu, tak więc rzuciłam ją gdzieś na dno szafy. W zeszłym tygodniu przeglądając modowe magazyny, zobaczyłam kilka zdjęć modelek, które przypomniały mi o tym ciuchu.

Polarową kamizelkę z wyszywanymi ptaszkami zestawiłam z moją najnowszą zdobyczą - czarno-białą koszulą w kratę. Reszta już raczej klasycznie. Jasne jeansy no i jak na zimę przystało - kozaki : )






Ubrania:
Kamizelka - Second Hand
Koszula - Reserved
Spodnie -  Mohito
Buty - Lasocki

7 komentarzy:

  1. mega dziadowa kamizelka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jak na to spojrzeć. Ja się długo nie mogłam do niej przekonać a teraz bardzo mi się podoba. I do tego jest taka ciepła c:

      Usuń
    2. a mi się właśnie bardzo podoba :)

      Usuń
  2. W jakiej cenie jest koszula z Reserved? Bo jest bardzo ładna i takiej szukam, a cały strój bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję : ) Ja kupiłam ją za około 60 zł

      Usuń
    2. nie za fajne te kozaki na wigili klaswowej miałas ładniejsze

      Usuń
  3. bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!