wtorek, 19 listopada 2013

Energia mnie Rozpiera!

Siemka ^^
Ale mnie energia rozpiera! To chyba z radości, że idę jutro na 8 zamiast na 7.10! To takie piękne c:
Wreszcie się ogarnęłam i znów jestem zorganizowana, bo ostatnio miałam z tym duże problemy. To tez może być powód mojego dobrego humoru. Ponadto byłam na zumbie a to mnie zawsze naładowywuje energią xD

Muszę się jeszcze pochwalić, że nareszcie znalazłam pewien ciuch, którego szukałam od pewnego czasu. I to całkiem przypadkiem. Byłam w galerii, tak się tylko przejść po sklepach, wchodzę do Zary a tam.. wiszą dokładnie takie spodnie jakie chciałam a nawet lepsze! hehe Specjalnie nie opisuję ich dokładnie ani nie dodam zdjęcia. Zrobię z tego taką małą niespodziankę na najbliższy post. Mam nadzieję, że mój brat będzie miał jutro czas zrobić mi zdjęcia ; )

eee.. Nie wiem, co tu dodać, żeby nie był taki goły post bez żadnego zdjęcia, bo przecież i tak nikt tego pewnie nie przeczyta xD

yy.. no to może poudaję, że umiem coś z gimnastyki? xD
Wybaczcie za ten wpis :P

Ja..haha co za zdjęcia xD

1 komentarz:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!