środa, 23 października 2013

Eksplozja kolorów C:

Cześć Wam : ]
Pokażę Wam dzisiaj rysunek, który udało mi się skończyć na ostatnich zajęciach plastyki.
Jest to praca na konkurs "światło". Prawdę mówiąc to można było narysować wszystko byleby ładnie wprowadzić światłocień. Jeśli chodzi o moją pracę to.. z cieniowaniem trochę słabo. Szczególnie na twarzy :P No i okulary jakoś tak krzywo wyglądają. Ale generalnie praca mi się nawet podoba. I jestem zadowolona z tła ; )
Ehh.. a kolejny temat na plastyce to Jan Paweł II. To będzie dosyć ciężkie no, ale zobaczymy ; ]


3 komentarze:

  1. Szczerze ? To nie widzę tu światłocienia, a cała praca jest na poziomie zerówki, albo szkicownika małej dziewczynki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc nie sądzę, żeby mała dziewczynka narysowała to w ten sposób, ale wiem też, że moja praca nie jest "idealna". ba! Pewnie dobrą by się jej nie nazwało. Jak pisałam wyżej " z cieniowaniem trochę słabo". Poza tym zdjęcie robiłam telefonem i nie wszystko wygląda tak jak w rzeczywistości.

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się tło, wyszło ekstra! Ale uważam, że powinnaś jakoś lepiej wyeksponować twarz, bo trochę ginie. Może czarny cienkopis albo trochę koloru?

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!