poniedziałek, 3 grudnia 2012

Koci celebryta

Dobry wieczór : )
I znów nie udało mi się dodać postu w weekend. No cóż.. tak wyszło, że byłam zajęta i nie dałam rady nic wstawić. Ale dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć i "niespodziankę" :P A więc zdjęcia to kolejna porcja fotografii z wakacji. Tym razem główna role odgrywa tu kotek, który odwiedził kiedyś mój ogród ^^ Był wyjątkowo fotogeniczny i chętnie pozował : D Mam nadzieję, że spodoba się Wam równie bardzo jak i mnie : ]







No i na koniec... "niespodzianka". Otóż.. byłam dzisiaj u fryzjera i postanowiłam pokazać Wam ... "wyniki" tejże wizyty :P

Zdjęcie przed
(przepraszam za słabą jakoś, ale zdjęcie robione było na szybko telefonem w łazience, gdyż chciałam, żeby było jakieś porównanie :P )


Zdjęcie po
(Robione już w domu aparatem ; ] )
Z początku w ogóle nie podobało mi się to jak mnie fryzjerka obcięła. Grzywka mi odstawała, a poza tym teraz jest bardziej prosta niż na ukos. Ale po paru godzinach włosy się ułożyły.. i teraz dochodzę do wniosku, ze jest całkiem nieźle ^^

2 komentarze:

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!