sobota, 29 grudnia 2012

Czerwony to kolor miłości ♥

Dobry Wieczór : ]
Byłam dzisiaj na zdjęciach z Karoliną i przyznam, że wyszły nieźle. Postaram się dodać te zdjęcia jak najszybciej, ale chyba podzielę je na kilka postów. Jest tyle (według mnie) świetnych ujęć, że szkoda by było się ograniczać ; )
A dzisiaj dodaję moją stylizację, jeszcze sprzed świąt ; )
Mam tu na sobie czerwoną tunikę z długim rękawem. Założyłam ją tak, aby odsłaniała ramiona :P Do tego dodałam czarną spódniczkę oraz glany. Na koniec założyłam burgundową bandamkę, kolczyki i "obrożę". 











Ciuchy i ich marki:
Bandamka - brak danych 
Kolczyki - dostałam w prezencie
Naszyjnik - kupiony gdzieś nad morzem
Tunika - Tatuum
Spódniczka - Teranova
Rajstopy - brak danych :P
Glany - HD




2 komentarze:

  1. jest jakaś możliwość by porozmawiać z toba, tzn popisać, np facebook? nie posiadam gadu, ale mam maila, wiec napisz do mnie v.essa@wp.pl i jakoś sie zgadamy ;)pozdrawiam. ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Every weekend i used to go to see this web page, for the reason that i want enjoyment, for the
    reason that this this website conations truly nice funny stuff too.


    my blog: www

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!