czwartek, 20 września 2012

Zeszytowe Bazgroły

Dobry Wieczór ; )

Dzisiaj w poście kilka moich typowo zeszytowych bazgrół. Zakładam, że każdego z Was czasami dopada na lekcji potworna nuda i trzeba coś wtedy porobić. Ja rysuję i sądzę, że wielu z Was robi to samo :P A więc oto wyniki moich prac : P


Na początek rysunek w otoczeniu tysiąca innych dziwnych napisów, bazgrół itp.. oraz oczywiście podpisie mojej przyjaciółki (Ona ma jakaś manię podpisywania. Dzisiaj np. wyjmuje piórnik na lekcji i tak patrzę a tam napisane "Jeleń" - to jej ksywka...: ] )

A tutaj dziewczyna w piórach. 
Akurat w czasie tworzenia tego rysunku uwielbiałam wszędzie wplatać pióra. Tak fajnie się je rysowała : )

A tutaj już moja okładka zeszytu od polskiego.
To rysowałam już pod koniec roku szkolnego : )



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!