sobota, 1 września 2012

Golden-Green

Em... Dzieńdoberek :D

No i tak oto - minęły dwa miesiące prowadzenia prze ze mnie bloga : ) Idzie mi chyba całkiem nieźle w końcu... mam ponad 1000 wyświetleń! (Choć znam jeden blog, który miął tyle wyświetleń po dwóch dniach!!). Szkoda tylko, ze komentarzy tak niewiele, ale zawsze jakieś : ) To mięło czasem spojrzeć i poczytać jakieś opinie na temat moich postów : D 
Dobra. Dziś mam dla Was kilka zdjęć mojego kolejnego stroju. Tym razem jest on jednak o tyle wyjątkowy, że główny ciuch (czyli sukienka) został kupiony tak jakby w secon-handzie : P "Tak jakby" bo konkretniej kupiony na rynku od dziewczyn, które sprzedawały swoje ciuchy. Dobra... zobaczcie i oceńcie co sami o tym sądzicie :P





A więc tak...
Sukienka - marki Bershka, ja kupiłam w SH
A co do reszty ciuchów a raczej dodatków... to albo nie pamiętam albo kupione na rynku albo zrobiłam sama :P

1 komentarz:

  1. Witam, wyglądasz tutaj bardzo sexi! A Twoje okulary dodają Ci takiego mega inteligentnego sexapilu! GRATULUJĘ i czekam na następne odsłony Twojej modowej duszy...!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!